افرا

ساخت وبلاگ

یکی از مزایای (اگر بتوان آن را اینطور نامید) محصولات شیمیایی تقویت‌شده این است که بزرگ‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر از محصولات ارگانیک رشد می‌کننداما عامل خطر درگیر برای برخی از افراد بسیار زیاد است که با آن زندگی کنند، بنابراین آنها سعی می کنند محصولات خود را به صورت ارگانیک رشد دهنداگر با این شرایط مطابقت دارید، این نکات باغبانی را بررسی کنید.

 

حفاری در خاک رسی سخت حتی دشوارتر می شود زیرا به بیل می چسبدبا قرار دادن کمی موم روی بیل، فرآیند را ساده کنیدپس از آن خاک رس نمی چسبدموم خاک رس را قادر می سازد به سادگی از روی بیل لیز بخورد و همچنین از زنگ زدن بیل جلوگیری می کند.

 

از سطل ها و بشکه های باران در اطراف خانه خود استفاده کنیدبعداً می توانید از این آب باران جمع آوری شده در باغ خود برای رشد گیاهان سالم تر استفاده کنید و در عین حال سیاره را نجات دهیداین روش همچنین قبض آب شما را کاهش می دهد، زیرا نمی توان برای استفاده از آبی که از پشت بام شما می ریزد هزینه ای دریافت کرد!

 

وقتی سبزیجات را برای پخت و پز می جوشانید یا بخارپز می کنید، اجازه دهید آب خنک شود و سپس از آن برای آبیاری باغچه خود استفاده کنیداین نه تنها مصرف کلی آب شما را کاهش می دهد، بلکه منبع مفیدی از مواد مغذی را برای مکان شما فراهم می کندگیاهان گلدانی شما، به ویژه، از مواد مغذی اضافی که توسط آب سبزیجات شما ارائه می شود، قدردانی خواهند کرد.

 

پول اضافی را برای حصار کشیدن در باغ خود خرج کنیدشما در حال سرمایه گذاری واقعی در زمان و پول برای ایجاد باغی برای خود هستید، اما همه اینها می تواند از طریق پا زدن کودکان بازیگوش، حیوانات خانگی و سایر حیوانات کوچک به هدر برودبا یک حصار کوچک که بچه ها و موجودات زنده را دور نگه می دارد، از سرمایه خود محافظت کنید.

 

یاد بگیرید چگونه گیاهان خود را اصلاح کنیدهمه گیاهان نیاز به پیرایش ندارند، اما اگر متوجه ساقه های ناسالم شدید، کوتاه کردن یک گیاه می تواند به شما کمک کند تا از شر یک بیماری خلاص شوید یا حداقل آنقدر سرعت آن را کاهش دهید تا بتوانید گیاه خود را درمان کنیدساقه ها و برگ ها را زیاد نبرید: فقط قسمت های ناسالم را ببرید.

 

از گلدان های سفالی قدیمی یک دستگاه ریسمان دستی درست کنیدبرای اینکه همیشه ریسمان باغبانی آماده استفاده باشد، یک گلدان سفالی قدیمی بردارید و آن را در باغ خود جایی که می خواهید ریسمان ریسمان شما باشد قرار دهیدسپس توپ ریسمان خود را در آن قرار دهید و گلدان سفالی دوم را وارونه کنیدریسمان را از سوراخ زهکشی گلدان وارونه عبور دهید و آن را روی گلدان زیرین قرار دهیدشما اکنون یک تلگراف دستی دارید!

 

یک نکته عالی برای داشتن یک باغ فوق العاده این است که واقع بین باشیدهنگام خرید، بسته های براق دانه ها بسیار جذاب هستند، اما بسیاری از آنها فقط در آب و هوای خاص رشد می کنندنسبت به آنچه در منطقه رشد می کند واقع بین باشید و اقلامی را که به خوبی رشد نمی کنند نکاریدکاشتن یک باغ و تقریباً هیچ میوه و سبزیجاتی از آن نشأت نمی‌گیرد بسیار ناامیدکننده است.

 

با پرورش محصولات سازگار بیشترین بهره را از فضای باغ ببریدهنگام رشد محصولی مانند گوجه فرنگی، کاهو و اسفناج را در بین آنها بکارید تا در سایه گیاهان بلندتر رشد کننداین باعث می شود فضای مورد استفاده در باغ به حداکثر برسدهمچنین گیاهانی مانند هویج و تربچه را که در زمان های مختلف در کنار یکدیگر بالغ می شوند رشد دهیدتربچه ها فقط در 30 روز آماده می شوند، در حالی که رسیدن هویج به مدت طولانی تری طول می کشد.

 

اگر می خواهید موتیف طبیعی خود را حفظ کنید، از سنگ ها به عنوان نشانگر گیاهی استفاده کنیدمی توانید با نشانگر جادویی دائمی روی قسمت صاف سنگ ها بنویسید و اطراف گیاه خود را با آنها احاطه کنیدبه این ترتیب شما قادر خواهید بود بدون داشتن یک علامت سفید ناخوشایند نوع گیاهان خود را تشخیص دهید.

 

اگر تازه وارد باغبانی هستید، با یک باغ کوچک قابل مدیریت شروع کنیداگر بی تجربه هستید، باغبانی می تواند استرس زا و خسته کننده باشدبا شروع با اندازه کوچکتر، تجربیات خود را مثبت نگه دارید و گیاهان خود را تحت کنترل داشته باشیدباغ ها نیاز به کار و نگهداری منظم دارند، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

 

اگر گوجه‌فرنگی می‌کارید، حتماً نقطه‌ای را انتخاب کنید که نور زیادی داشته باشدگوجه فرنگی در طول یک روز متوسط ​​تابستانی به حداقل ده ساعت نور خورشید نیاز دارد تا بتواند به اوج طعم خود برسدگردش هوای خوب بین و اطراف گیاهان نیز برای بقای آنها حیاتی است.

 

یک غذای فوق العاده برای گیاهان آپارتمانی شما این است که آنها را به صورت دوره ای بیرون ببرید و بگذارید در شکوه یک طوفان تابستانی غوطه ور شوندشما آنها را با رطوبت بیشتر و ساعات طولانی تری از نور روز که بسیار فراتر از شرایط کهنه ای است که ممکن است در داخل خانه داشته باشند رفتار کنیدشما می خواهید نور مستقیم بیش از حد خورشید را به حداقل برسانید و مطمئن شوید که ظروف گیاه شما دارای سوراخ های زهکشی خوبی هستند تا آب باران اضافی برای پوسیدگی ریشه جمع نشودمدتی با کیفیت در خارج از منزل با گیاهان سرسبز و سالم در تمام طول سال جواب می دهد!

 

از جوراب شلواری مستعمل خود به دو روش مفید برای باغبانی استفاده کنیدپیچاندن و گره زدن تکه‌های صابون قدیمی در جوراب شلواری به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به صابون‌های گران قیمت باغ، زمین‌های سرسخت را در خاک از روی دست‌های خود پاک کنیدهمچنین می‌توانید از جوراب شلواری برای جمع کردن کدوها و خربزه‌هایتان در حین رشد استفاده کنید تا حمایت بیشتری از درخت انگور داشته باشید و آفتاب همچنان می‌تواند از جوراب بافی عبور کند.

 با خرید گل آپارتمانی می توانید فضای خانه خود را زیبا تر کنید.

جوراب شلواری قدیمی ابزار باغبانی مفیدی می سازددفعه بعد که متوجه شدید که در باغتان به دنبال ریسمان هستید، به جای آن از یک جفت جوراب شلواری قدیمی استفاده کنیدجوراب شلواری انعطاف پذیر و در عین حال قوی استو احساس نرمی آنها با بریدن ساقه های گیاه به آنها آسیب نمی رساندطبیعت الاستیک همچنین به گیاهان شما فضایی برای رشد بدون خفه شدن می دهد.

 

با پیازهای گلدار خود پس از پایان گلدهی به درستی رفتار کنید و سال بعد دوباره برمی گردنداجازه دهید شاخ و برگ حداقل به مدت هشت هفته پس از گلدهی باقی بماند تا مطمئن شوید که پیازهای شما قادر به فتوسنتز غذای کافی برای فصل بعد هستندبرداشتن زودتر برگ ها می تواند منجر به گل های ضعیف یا عدم گلدهی در سال آینده شود.

 

غذای تولید انبوه همیشه مزایای خاص خود را خواهد داشت، اما ممکن است برای شما یا خانواده تان ارزشی نداشته باشد که سلامت خود را برای چند دلار پس انداز اضافی به خطر بیندازیدبا این حال، اگر تصمیم به رشد ارگانیک دارید، می توانید صدها نفر را پس انداز کنید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که همه چیزهایی که می خورید تازه و سالم هستندفقط از این نکات برای کمک به رشد خود استفاده کنید.

 

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 24 بهمن 1400 ساعت: 14:51

باغبانی ارگانیک شامل تکنیک های زیادی است. مواردی مانند دانه ها، ابزارها، تکنیک ها و موارد دیگر را پوشش می دهد. راه های زیادی وجود دارد که می توانید باغ ارگانیک خود را، چه برای لذت بردن و چه برای بهبود رژیم غذایی خود، پرورش دهید. این مقاله توصیه هایی دارد که می تواند به شما کمک کند آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

 

از سطل ها و بشکه های باران در اطراف خانه خود استفاده کنید. بعداً می توانید از این آب باران جمع آوری شده در باغ خود برای رشد گیاهان سالم تر استفاده کنید و در عین حال سیاره را نجات دهید. این روش همچنین قبض آب شما را کاهش می دهد، زیرا نمی توان برای استفاده از آبی که از پشت بام شما می ریزد هزینه ای دریافت کرد!

 

قبل از استقرار در فضای باغ خود، چندین بار در طول روز از آن بازدید کنید. شما باید بدانید که این نقطه به صورت ساعتی چه نوع نوری دریافت می کند، زیرا می تواند بر روی گیاهانی که می توانید رشد کنید و توانایی شما برای رشد هر چیزی را داشته باشد! اگر مکان نور مستقیم خورشید را دریافت نمی کند، در گزینه های خود تجدید نظر کنید.

 

برای یک روش طبیعی برای کنترل شته ها، باغ خود را با کفشدوزک ها پر کنید. لیدی باگ ها شکارچیان طبیعی شته ها و حشرات فلس دار هستند. آنها زیبا هستند و برای باغ شما مفید هستند. آنها گل نمی خورند، بنابراین می توانید با خیال راحت از آنها در تخت گل خود استفاده کنید. این یک جایگزین خوب برای استفاده از آفت کش های تجاری است.

 

برای درمان قارچ مرطوب کننده، از چای بابونه استفاده کنید. یک دسته چای بابونه دم کنید، بگذارید خنک شود و مقدار زیادی در اطراف پایه نهال ها بریزید. از یک بطری اسپری برای ساقه ها و شاخ و برگ گیاه استفاده کنید و از تخریب قارچ های قارچی جلوگیری می کنید.

 

حتماً یک تکه گوجه فرنگی را بیش از هر پنج تا هفت روز یک بار آبیاری نکنید. با این حال، هنگامی که آب را انجام می دهید، حتماً زمین را کاملاً خیس کنید. گوجه فرنگی اگر خاک عمیقا خیس باشد بهترین عملکرد را دارد، بر خلاف بسیاری از گیاهان که بیشتر مه پاش را ترجیح می دهند. همچنین، حتما به زمین آبیاری کنید نه گیاهان.

 

اگر قرار است کارهای زیادی را در باغ خود بسیار نزدیک به زمین انجام دهید، مانند وجین یا کاشت، از چهارپایه یا پد باغچه برای محافظت از زانوهای خود استفاده کنید. این کار باعث می شود بعد از اتمام کار دوباره بلند شوید و حرکت کنید و همچنین کبودی روی زانوهای شما کاهش می یابد.

 

مقداری کرم خاکی به خاک باغچه خود اضافه کنید. کرم های خاکی در تونل زدن و سست کردن خاک بسیار عالی هستند و به ریشه های گیاهان شما فضای هوایی زیادی می دهند. آنها با تجزیه مواد گیاهی مرده به ساخت خاکی غنی از مواد مغذی کمک می کنند. کرم های خاکی نسبت به کودهای تجاری راه حل بسیار بهتری برای باغ شما هستند.

 

باغ خود را برای بهترین نتایج برنامه ریزی کنید. قبل از اینکه یک بیل را در خاک قرار دهید، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی و کجا بکارید. شما می خواهید اندازه باغ خود را ترسیم کنید و سپس تصمیم بگیرید که گیاهان با توجه به نیازهای فردی خود از چه گیاهانی استفاده کنند. نور، زهکشی و فاصله هر گیاه را در نظر بگیرید.

 

مهم است که به یاد داشته باشید هنگام باغبانی از کرم ضد آفتاب به پشت گردن و همچنین گوش خود استفاده کنید. بسیاری از مردم هنگام استفاده از ضد آفتاب قبل از رفتن به بیرون برای انجام باغبانی روی صورت، دست ها و بازوهای خود تمرکز می کنند. گوش ها و پشت گردن شما به میزان زیادی در معرض نور خورشید قرار می گیرند، بنابراین محافظت از آنها نیز مهم است.

 

نقره ای و خاکستری را انتخاب کنید تا در روزهای کسل کننده باغ را روشن کنید و در نور ماه بدرخشید. در حالی که بیشتر گیاهان با برگ های خاکستری به اندازه کافی جذاب هستند که بتوانند خود را در باغ نگه دارند، اغلب به دلیل تأثیری که بر رنگ های اطراف دارند استفاده می شوند. آنها رنگ های پاستلی را روشن تر نشان می دهند و جلوه رنگ های زنده را کاهش می دهند. اکثر گیاهان با شاخ و برگ نقره ای یا خاکستری بومی مدیترانه هستند، بنابراین در ماه های خشک به آبیاری کمی نیاز دارند. شناخته شده ترین گیاهان نقره ای و خاکستری آسیاب غبارآلود، لیچنیس ، توری نقره ای و درمنه هستند.

 

برای باغ ارگانیک خود با کمپوست خاک ایجاد کنید. کمپوست کردن روشی فوق العاده برای استفاده مجدد از برخی مواردی است که معمولاً به عنوان زباله دور می اندازید. همچنین خاک غنی و حاصلخیز را بدون استفاده از مواد شیمیایی و آفت کش ها فراهم می کند. سطل های کمپوست در اندازه های مختلف موجود است تا متناسب با نیازهای خاص شما باشد.

یک غذای فوق العاده برای گیاهان آپارتمانی شما این است که آنها را به صورت دوره ای بیرون ببرید و بگذارید در شکوه یک طوفان تابستانی غوطه ور شوند. شما آنها را با رطوبت بیشتر و ساعات طولانی تری از نور روز که بسیار فراتر از شرایط کهنه ای است که ممکن است در داخل خانه داشته باشند رفتار کنید! شما می خواهید نور مستقیم بیش از حد خورشید را به حداقل برسانید و مطمئن شوید که ظروف گیاه شما دارای سوراخ های زهکشی خوبی هستند تا آب باران اضافی برای پوسیدگی ریشه جمع نشود. مدتی با کیفیت در خارج از منزل با گیاهان سرسبز و سالم در تمام طول سال جواب می دهد!

 

هنگام باغبانی در محیط داخلی مطمئن شوید که گیاهان خود را بیش از حد آبیاری نکنید. آبیاری بیش از حد گیاهان شما در واقع می تواند آنها را از بین ببرد که دلیل شماره یک مرگ بیشتر گیاهان آپارتمانی است. خاک را از نظر رطوبت آزمایش کنید تا ببینید آیا به آبیاری بیشتری نیاز دارد یا خیر. انگشت اشاره خود را به خاک بچسبانید و اگر مرطوب است، گیاه خود را بیشتر آبیاری نکنید.

شما می توانید با خرید گیاهان تصفیه کننده هوا ، هوا علاوه بر تصفیه کردن هوای منزل یا محیط کار خود به زیبا سازی آن کمک کنید.

برخی از گیاهان آپارتمانی گاهی نیاز به رطوبت دارند. زمانی که گیاهان را در یک گلدان کنار هم قرار می دهید، می توان محیط مرطوب مناسبی را به دست آورد. مه پاش کردن گیاهان آپارتمانی چند بار در روز یکی دیگر از روش های ایجاد رطوبت برای آنها است.

 

برخی از گیاهان آپارتمانی باید دوباره گلدان شوند. در حالی که دیگران از آن متنفرند که شما ریشه های آنها را بر هم بزنید. برای بررسی ریشه های گیاهان خود، به سادگی گلدان را بالا ببرید و به آرامی به پایین آن ضربه بزنید. گیاه در دست شما می لغزد و می توانید به ریشه ها نگاه کنید. اگر ریشه های زیادی قابل مشاهده است، باید به گیاه خود خانه بزرگتری بدهید. با این حال، اگر فقط مقدار کمی از ریشه ظاهر شود یا اصلاً ریشه نداشته باشد، احتمالاً گیاه شما در گلدان اصلی خوب عمل می کند.

 

در نتیجه، باغبانی ارگانیک موضوع بسیار گسترده ای است که بسیاری از محصولات و تکنیک های باغبانی را پوشش می دهد. راه‌های درست و راه‌های اشتباهی برای به کارگیری این دانش وجود دارد، اما پتانسیل بسیار زیادی برای منحصر به فرد کردن باغ شما وجود دارد. امیدواریم که این مقاله به شما توصیه هایی در مورد چگونگی ایجاد باغبانی ارگانیک برای شما داده باشد.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 20:51

باغبانی روشی باشکوه برای گذراندن زمان و زیباسازی نمای بیرونی خانه شماستنه تنها می تواند به شما کمک کند تا خانه خود را به شیوه ای جدید ببینید، بلکه می توانید تمام غذاهای عالی را که پرورش داده اید بخوریدهمچنین می تواند برای سلامت روانی شما مفید باشد، زیرا چیزی برای رشد و مراقبت خواهید داشتاین یک راه عالی برای گذراندن اوقات فراغت است.

 

خاک جدید خود را به طور نادرست نگذاریدقبل از اینکه خاک خود را بچینید، خاک خود را آماده کنیددر صورت لزوم مقداری وجین انجام دهید، سپس خاک را بشکنید تا دیگر بسته نشودخاک خود را صاف کنید و کمی فشرده کنیدسپس می خواهید خاک را کاملا خیس کنیدچمن‌زار باید در ردیف‌هایی قرار داده شود که به صورت پلکانی هستند، جایی که مفاصل به هم متصل می‌شوند تا یکدیگر را جبران کنندپس از اینکه خاک چمنزار در جای خود قرار گرفت، روی سطح بروید تا مطمئن شوید که همه چیز در یک سطح قرار دارداز خاک سست برای پر کردن شکاف بین درزها استفاده کنیدبرای بهترین نتیجه، باید به مدت دو هفته هر روز به گلدان آبیاری کنیدپس از این مدت چمنزار در خاک ریشه می‌کند و اکنون می‌توان روی آن راه رفت.

 

هنگامی که در باغ خود کار می کنید، حتما آخوندک نمازگزار را به حال خود رها کنیداین حشرات شکارچیان ماهری هستند که از هر تعداد آفت مضر مراقبت می کنندعلاوه بر این، این آخوندک‌های نمازگزار به هیچ وجه به باغ شما آسیب نمی‌رسانند، پس بگذارید به کار خود ادامه دهند و باغ شما را از آفات محافظت کنند.

 

همانطور که امسال باغ خود را برنامه ریزی می کنید، طرح را طوری تغییر دهید که با جایی که گیاهان مختلف در سال گذشته قرار داشتند متفاوت باشدبه عنوان مثال، گوجه فرنگی های خود را در قسمتی از باغ قرار دهید که ذرت فصل گذشته در آن رشد کرده استاین چرخش محصولات به جلوگیری از تهی شدن خاک شما از مواد مغذی مورد نیاز هر نوع سبزی کمک می کند.

 

هنگام انتخاب گیاهان برای باغ خود به مناطق توجه کنیداکثر گیاهان با منطقه مشخص شده می آینداین در مورد دانه ها نیز صادق استمطمئن شوید که منطقه با منطقه رشد شما مطابقت دارداگرچه گیاهان ممکن است خارج از منطقه معمول خود رشد کنند، اما احتمال کمتری دارد که گیاهان مقاوم باشند.

 

اگر کسی را ندارید که در خارج از شهر به گیاهان شما آبیاری کند، یک دستگاه آبیاری خانگی بسازیدبه سادگی یک سوراخ کوچک در کف یک کوزه ایجاد کنید، سوراخ را مسدود کنید و سپس آن را با آب پر کنیدکوزه را نزدیک پایه گیاه قرار دهید و هر چیزی که سوراخ را مسدود کرده است برداریداین به آرامی آب مورد نیاز گیاه را در زمانی که شما دور هستید می دهد.

 

به کاشت گیاهان همیشه سبز که توت تولید می کنند در حیاط خلوت فکر کنیداین به باغ شما کمک می کند حتی در زمستان که سایر گیاهان رنگ خود را از دست داده اند، رنگی عالی ببخشیدبرخی از گیاهان همیشه سبز که در زمستان به حیاط شما می افزایند عبارتند از کرن بری بوش آمریکایی، اسنوبری معمولی، وینتربری و هالی آمریکایی.

 

زمانی که می‌خواهید باغ خود را در کجا قرار دهید، مکانی را انتخاب کنید که به آن اجازه می‌دهد آفتاب زیادی داشته باشداگر آن را در سایه قرار دهید، انواع گیاهانی را که می توانید رشد دهید محدود خواهید کردبه عنوان مثال، گوجه‌فرنگی‌ها برای رشد به نور آفتاب زیادی نیاز دارند و یک منطقه سایه‌دار برای آن‌ها کار نمی‌کند.

 

خاک خود را برای تجزیه و تحلیل خاک جمع آوری کنید تا مواد مغذی مورد نیاز خاک خود را ببینیدشما می توانید این آزمایش را در بخش کشاورزی دانشگاه محلی، معمولاً با پرداخت هزینه، انجام دهیداین هزینه معمولاً ارزش آن را دارد زیرا در این صورت خواهید دانست که خاک شما برای داشتن باغی موفق به چه مواد مغذی نیاز دارد.

 

باغ خود را در پایان فصل رشد تمیز کنیداگر زمانی که فصل رشد به پایان رسیده است، باغ خود را تمیز کنید، ظاهر آن را بهبود می بخشد و در سال بعد کار کمتری برای شما ایجاد می کندشاخه‌های مرده یا آسیب‌دیده درختان و درختچه‌ها را جدا کنید، علف‌های هرز را قبل از اینکه بذر بکارند از بین ببرید و برگ‌ها را از چمن جدا کنیدگیاهان یکساله قدیمی را حذف کنید و در صورتی که معمولاً در زمستان از بین می روند، گیاهان چند ساله را روی زمین ببریدهر ماده گیاهی که بیمار نباشد را می توان در توده کمپوست قرار داد.

 

بهترین زمان برای خرید گلدان برای باغ سرپوشیده آخر تابستان استبیشتر فروشگاه‌ها در مورد موجودی تابستانی خود مجوزهای لازم را دریافت می‌کنند و بهترین زمان برای یافتن معاملات عالی در مورد تمام لوازم باغبانی مورد نیاز برای حفظ سلامت و استحکام باغ داخلی در طول ماه‌های زمستان است.

 

بازیافت چوب باعث صرفه جویی در هزینه می شود و جلوه ای بی نظیر به باغ شما می بخشداز ضایعات چوب برای ساختن حصارهای کوچک باغ یا سازه های حمایتی برای گیاهان استفاده کنیدمنابع شامل میزهای شکسته، صندلی، یا قطعات تزئینی استفاده نشده از پروژه های بهبود خانه قبلی استچوب را رنگ آمیزی کنید تا به زمین باغ خود رنگ و علاقه بیافزایید.

 شما می توانید برای سفارش آنلاین گل و گیاه به سایت باغ گل رضوان مراجعه کنید.

یک سایت برای درختان میوه بسته به نیازهای خاص آنها انتخاب کنیدبیشتر درختان میوه به 8 ساعت آفتاب در روز نیاز دارندآفتاب صبحگاهی مهم است، زیرا شبنم را به سرعت خشک می کند و به جلوگیری از قارچ کمک می کنداز کاشت درختان میوه در مکانی کم در باغ که یخبندان یا هوای سرد در آن جمع می شود خودداری کنیدبرخی از درختان میوه به ویژه در معرض آسیب سرمازدگی دیررس هستند و بهتر است در شیب رو به شمال کاشته شونداین امر به ویژه در مورد درختان هلو، آلو، گیلاس و زردآلو صادق است.

 

سعی کنید از آبیاری بیش از حد گیاهان خودداری کنیدآب زیاد جذب مواد مغذی مورد نیاز گیاهان را از خاک دشوارتر می کندهمیشه قبل از اینکه برای آبیاری گیاهان خود به بیرون بروید، پیش بینی آب و هوا را برای احتمال باران بررسی کنیداگر پیش‌بینی آب و هوا مستلزم باران است، احتمالاً عاقلانه است که گیاهان خود را در آن روز آبیاری نکنید.

 

یک مالچ ارگانیک عالی برای گیاهان اسید دوست سوزن کاج استهر پاییز برای دوستداران اسید خود یک لایه ضخیم و زیبا از سوزن‌های کاج که خود اسیدی هستند، بپوشانیدسوزن های کاج تجزیه می شوند و اسید خود را در خاک باقی می گذارندگیاهان شما این اسید اضافی را در ریشه خود دوست خواهند داشت.

 

باغبانی باعث می شود احساس بهتری داشته باشید و به حیاط شما کمک می کند که تماشایی به نظر برسداین یک راه بسیار عالی برای غذا خوردن و مشغول نگه داشتن استشما می توانید ابزارهای زیادی برای کمک به شما و بسیاری از نهالستان ها در منطقه خود پیدا کنید که می توانند انواع مختلفی از گیاهان را به شما بفروشنداین یک سرگرمی فوق العاده برای هر کسی است که به آن بپردازد.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 14:26

چه بخواهید باغی داشته باشید زیرا به سرگرمی نیاز دارید، زیرا می خواهید غذای خود را پرورش دهید، یا به این دلیل که داشتن یک تکه کوچک از طبیعت برای خود آرامش بخش است، راه هایی برای موفقیت بیشتر باغ شما وجود دارددر اینجا چند نکته آسان برای تبدیل شدن به یک باغبان عالی آورده شده است.

 

برای فصل پاییز، چند گیاه خوراکی پاییزی را در ظروف باغچه خود بکاریدانتخاب های زیبای کلم پیچ و سبزی خردل، سایه های دوست داشتنی سبز و بنفش دارند و بافت های متفاوتی را به چیدمان می دهندچند پانسی خوراکی اضافه کنید تا به بافت سبز رنگ بدهداین ترکیب جذاب است و تا زمستان به خوبی دوام خواهد داشت.

 

برای کاشت پیازهای بهاره در زمستان، تصمیم بگیرید که کجا می‌خواهید بروند و سوراخ‌های کاشت جداگانه را با فاصله مناسب حفر کنیدچند گلدان پلاستیکی کوچک چهار اینچی داخل سوراخ ها قرار دهید که لبه های آن کمی باز باشد و با خاک پر کنیدوقتی بهار می رسد، کاشت پیازها بسیار راحت استفقط گلدان ها را بردارید و لامپ ها را در سوراخ خالی قرار دهیدسوراخ را با خاکی که در گلدان بود پر کنید.

 

داشتن یک باغ گل با تم رنگی راهی زیبا برای نمایش رنگ های جسورانه با انواع گل های مختلف استتخت‌های تک رنگ، مانند رنگ سفید، وقتی در میان کاشت‌های پس‌زمینه سبز تیره قرار می‌گیرند، تأثیر می‌گذارندممکن است نیازی به کاشت سبزی اضافی برای تضاد با گل های سفید اطراف تخت شما نباشدیک چمن سبز ممکن است تمام چیزی باشد که برای نمایش رنگ نیاز دارید.

 

در روزهای ابری نهال بکاریدپوشش ابر به محافظت از نهال های جدید شما در برابر گرما و تابش خورشید کمک می کنداین محافظت اضافی به آنها شانس بقای بهتری نسبت به زمانی که در یک روز گرم و آفتابی کاشته می شد، می دهداگر نهال‌های شما در هنگام خرید بدون نور مستقیم خورشید رشد می‌کردند، به ویژه مراقب قرار دادن آنها در معرض نور مستقیم باشید.

 

به باغ خود کود زیادی ندهیدارائه کود به گیاهان به آنها اجازه می دهد تا بهتر از نور خورشید غذا درست کنندبا این حال، کود بیش از حد می تواند باعث رشد سریع گیاه شما شود که از باردهی یا گلدهی آن جلوگیری می کندمواد شیمیایی اضافی باقی مانده در خاک شما می تواند آب های زیرزمینی محلی را شسته و آلوده کند.

 

اگر جا دارید، در باغ خود یک تخت مرتفع قرار دهیدیک بستر مرتفع از فشرده شدن خاک در اثر قدم گذاشتن افراد روی خاک جلوگیری می کندبسترهای برجسته همچنین زهکشی بهتری برای گیاهان شما فراهم می کند و به ریشه ها اجازه می دهد بهتر نفس بکشندمزیت دیگر این است که می توانید کیفیت خاک را در یک بستر مرتفع بهتر کنترل کنید.

 

پاییز زمان بسیار خوبی از سال برای کاشت باغ سبزیجات پاییزی استدمای ملایم پاییز برای کشت سبزیجات سریع و فصل خنک مانند اسفناج، تربچه و کاهو فوق العاده استپرورش باغ پاییزی نیاز به برنامه ریزی دارد زیرا باید محصول سالاد خود را قبل از اولین یخبندان برداشت کنیدبا نگاه کردن به بسته بذر، متوجه خواهید شد که چقدر طول می کشد تا گیاه شما به اندازه کافی بالغ شود تا برداشت کنداز آنجایی که گیاهان در روزهای کوتاه پاییز کندتر رشد می کنند، دو هفته به زمان ذکر شده در بسته بذر اضافه کنیداگر تعداد کل روزها 45 روز است، مطمئن شوید که محصول پاییزی خود را حداقل چند روز قبل از زمانی که اولین روز یخبندان در منطقه شما رخ می دهد، بکارید.

 

اگر می خواهید در اطراف خانه خود باغبانی کنید، باید مطمئن شوید که لباس ایمنی بپوشیداگر هنگام نگهداری از چمن خود از کفش های محکم، شلوار بلند و عینک ایمنی استفاده می کنید، کمتر احتمال دارد که از انجام کارهای حیاط آسیب ببینید.

 

پاییز زمان شروع به کاشت پیازهایی است که گلهای زیبایی تولید می کنند که آغاز بهار را بشارت می دهنداین نوع گل‌های بهاری به راحتی رشد می‌کنند و می‌توانند سال‌ها شکوفه‌های باشکوه را به شما پاداش دهنداین پیازها باید چند هفته قبل از اولین انجماد سخت کاشته شوند تا سیستم ریشه آنها رشد کند تا بتوانند در زمستان سرد زنده بمانند.

 

برای اطمینان از اینکه هنگام هرس بوته ها یک لبه تراز به دست می آورید، از یک تکه طناب یا یک خط استفاده کنیدبه سادگی طناب را به دو تکه در ارتفاع تقریبی که می خواهید بوته در آن باشد ببندیددیدن بوته در امتداد این خط مستقیم باعث می شود که به راحتی متوجه شوید که آیا در یک نگاه همسطح است یا خیر.

 

با سایه های مختلف سبز آزمایش کنیدبسیاری از مردم فکر می کنند که اگر گل های زیادی نداشته باشند، رنگ کافی در باغ خود ندارنداین نمی تواند دور از واقعیت باشدیک باغ با سایه های مختلف سبز پر شده است، و می توان استدلال کرد که مهم ترین رنگ در باغ است، زیرا پس زمینه را فراهم می کندسایه های گرم سبز را با سایه های سرد مخلوط کنیدتا حد امکان از گیاهان رنگارنگ استفاده کنیدروی شکل و بافت و همچنین رنگ تمرکز کنید.

 یکی از گل و گیاهان مناسب برای  هدیه دادن گیاه بنجامین ابلق است. شما می توانید با خرید گیاه بنجامین ابلق هدیه ای زیبا به کسانی  که دوستشان دارید بدهید

مهم است که گل رز را قبل از جذب حشرات درمان کنیدحشره‌کش‌هایی وجود دارند که می‌توانید از هر فروشگاه لوازم باغی خریداری کنید که باید حشرات را از حمله به بوته‌های گل رز شما از بین ببردبهتر است قبل از اینکه علائمی از مشکل حشره وجود داشته باشد، بوته ها را درمان کنید.

 

زمانی که کاشت یک باغ ارگانیک کمتر است، یک قانون کلی را رعایت کنیددر حالی که شما می خواهید کمی بیشتر از آنچه فکر می کنید در صورت پوسیدگی یا آفات به آن نیاز دارید بکارید، اما نمی خواهید در این کار زیاده روی کنید زیرا در نهایت بسیار بیشتر از آن چیزی که می توانید تحمل کنید، خواهید داشت.

 

یک جایگزین ارگانیک برای کودهای شیمیایی کمپوست استشما می توانید با استفاده از میوه ها، سبزیجات و سایر ضایعات آلی خانه خود کمپوست بسازیدکمپوست به خاک شما مواد مغذی مورد نیاز را می دهد و ساختار آن را بهبود می بخشد.

 

اگر توصیه های بالا را دنبال کنید، گیاهان شما شادتر خواهند شد و شما هم خوشحال خواهید شدفرقی نمی کند که یک باغبان خانگی با یک باغچه کوچک ظروف باشید یا یک باغبان اجتماعی بلندپرواز که می خواهد خانواده ای را با آنچه رشد می کنید تغذیه کندنکاتی مانند این می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که زودتر به اهداف باغبانی خود برسید.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 137 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 14:11

باغبانی یکی از لذت بخش ترین و آرامش بخش ترین سرگرمی هایی است که می توانید وقت خود را صرف آن کنیدبرای اینکه بتوانید آن را به خوبی انجام دهید و آن را مقرون به صرفه انجام دهید، به بهترین مشاوره نیاز داریدبرای دریافت توصیه ها و نکات مفید در مورد چگونگی به دست آوردن بیشتر از تلاش های خود، ادامه مطلب را بخوانید.

 

باغ خود را طوری طراحی کنید که برداشت شما تا حد امکان طولانی شودبه عنوان مثال در پاییز از گیاهان ریشه دار و سبزی های مقاوم به سرما استفاده کنید و برای چیدن و نگهداری توت فرنگی های اولیه در ماه ژوئن برنامه ریزی کنیدبه این ترتیب، شما در زندگی خود فضا و زمان خواهید داشت تا هر چیزی را که رشد می کنید ذخیره کنید.

 

هنگام برنامه ریزی باغ خانه خود، حتماً برخی از محصولاتی را انتخاب کنید که معمولاً برای خرید از خواربار فروشی محلی خود پرهزینه هستندبا انجام این کار، می توانید در نهایت بسته به محصول، پول زیادی برای خود پس انداز کنید، گاهی اوقات پنجاه دلار یا بیشتر در هر ماهبه علاوه، تضمین می شود که تازه ترین سبزیجات را در دسترس داشته باشید!

 

قبل از خرید هر گونه بوته رز، به منطقه کاشت خود نگاه کنیدبرخی از انواع گل رز می توانند از نظر نوع خاک یا محیط کاشت مورد نیازشان نازک باشنداز سوی دیگر، انواع دیگری نیز وجود دارند که به اندازه کافی دلچسب هستند تا شرایط مختلفی را تحمل کنندبنابراین، هنگامی که می دانید گل رز شما در چه نوع محیطی رشد می کند، می توانید مناسب ترین نوع را انتخاب کنید.

 

مطمئن شوید که گلدان شما به اندازه گیاه شما استاگر گلدان خیلی کوچک باشد، ممکن است ریشه گیاه فضای کافی برای رشد نداشته باشدریشه ها "محصول به ریشه" می شوند، رشد نمی کنند و شروع به خفگی می کننداندازه سیستم ریشه می تواند اندازه و عملکرد گیاه شما را تعیین کند.

 

اگر گل‌ها را در ظرفی می‌کارید، مطمئن شوید که آنها را آبیاری کرده و به طور منظم به آنها غذا می‌دهید و گلدان‌ها زهکش کافی دارنداز آنجایی که خاک گلدان محدود است، باید به شرایط خاک توجه بیشتری داشته باشیداگر زهکشی کافی نباشد گیاهان شما باعث پوسیدگی ریشه می شوند.

 

برای صرفه جویی در هزینه، کود باغچه خود را بسازیدبه عنوان مثال، پوسته تخم مرغ شکسته یک کود عالی برای باغ های کوچک، گیاهان سرپوشیده و گیاهان ظرف استپوسته های تخم مرغ را در سراسر خاک مخلوط کنید تا بهترین اثر را داشته باشیدپوسته‌های تخم‌مرغ حتی این مزیت را دارند که خاک باغ را نیز تهویه می‌کنند.

 

حدود دو هفته تا یک ماه قبل از برنامه ریزی برای کاشت، کمپوست را روی خاک باغچه خود قرار دهیداین به کمپوست زمان کافی برای ادغام با خاک می دهدزمان دادن به کمپوست برای تثبیت به این معنی است که PH خاک شما به اندازه کافی برای آزمایش ثابت خواهد بود و گیاهان شما هنگام کاشت آماده رشد خواهند بود.

 

برای کاهش زمان برای هرس و کشیدن علف های هرز، مطمئن شوید که تمام ابزارهایی که استفاده می کنید تیز و تمیز شده باشندیک ابزار کسل کننده یا کثیف، وظایف اصلی باغبانی را بسیار چالش برانگیزتر می کند و می تواند به میزان قابل توجهی کار شما را برای باغ خود افزایش دهدمراقبت منظم از ابزارهای خود بیش از ارزش تلاشی است که لازم است.

 

بنابراین بالاخره تصمیم گرفتید که می خواهید یک باغ بکاریدیکی از اولین کارهایی که می خواهید انجام دهید این است که بفهمید خاک خوب یا بد داریدتنها راه مطمئن برای دانستن این موضوع این است که خاک را آزمایش کنیدبسیاری از مهدکودک ها خاک شما را با هزینه اسمی آزمایش می کنندخاک با سلامت ضعیف باعث تولید گیاهان زرد رنگ و بیمارگونه می شودبا آزمایش خاک، متوجه خواهید شد که آیا خاک شما نیاز به افزودن مواد مغذی دارد یا نیاز به تنظیم pH خاک دارید.

 

با این روش ساده، بستر باغچه خود را در پاییز برای کاشت بهاره آماده کنیدچندین لایه روزنامه را در جایی که قصد دارید باغچه خود را رشد دهید، بگذارید و در حین رفتن آن را خیس کنیدروزنامه را با پلاستیک مشکی ضخیم بپوشانید، مطمئن شوید که لبه های آن محکم شده است تا از بین نروددر بهار، پلاستیک را بردارید و بذرها را درست از طریق روزنامه و داخل خاک بکارید.

 

برای اینکه باغبانی ارگانیک خود را بیشترین موفقیت را ارائه دهید، آن را با 3 اینچ مواد ارگانیک مالچ کنیدبا مالچ پاشی باغ ارگانیک خود در مصرف آب صرفه جویی می کنید، مواد مغذی را به خاک اضافه می کنید و از رشد علف های هرز جلوگیری می کنیدبه عنوان یک امتیاز اضافی، مالچ پاشی به باغ ارگانیک شما نیز کمی زیبایی می بخشد.

 

برای استفاده از کودهای آلی در اطراف گیاهان باغچه و تخت گل خود، یک سطل کمپوست ساخته شده از مواد کاملا ارگانیک که در غیر این صورت هدر می رود، راه اندازی کنیدتکه‌های حیاط، برگ‌ها، پوست‌های سبزیجات، پوسته‌های تخم‌مرغ و تفاله‌های قهوه را در حیاط بچینید و محتویات سطل را اغلب برگردانیدفقط در مدت زمان کوتاهی، مواد عالی برای مخلوط کردن با خاک خود خواهید داشت که بدون مواد شیمیایی افزوده، مواد مغذی و تغذیه را برای گیاهان شما فراهم می کند.

 گیاه بنجامین ابلق، گیاهی زیباست که شما می توانید آن را به عنوان هدیه به دوستان خود بدهید.

قبل از شروع باغ ارگانیک خاک خود را آزمایش کنیدخاک سالم عنصر اولیه یک باغ سالم استاگر با آزمایش خاک خود شروع کنید، متوجه خواهید شد که چه مواد مغذی کمبود دارد و همچنین چه مواد مغذی به وفور وجود داردهنگامی که متوجه شدید خاک شما در کجا قرار دارد، می توانید تغییرات طبیعی را برای اطمینان از شروع سالم باغ خود انجام دهید.

 

علف های هرز کوتاه و کم ارتفاع می توانند در هر باغ ارگانیک سردرد باشندبهترین تاکتیک برای مقابله با چنین متجاوزانی استفاده از بیل برای بریدن آنها در سطح ریشه و دفن کامل آنها در زیر خاک تازه استعلف های هرز متراکم و خزنده برای جدا کردن آنها بسیار سخت است، اما خوشبختانه به راحتی می توان آنها را به صورت فله ای کنترل کرد.

 

درست کردن تخت خواب یکی از مهم ترین مهارت هایی است که باید کسب کنیدبرای شروع این فرآیند، زیر چمن را برش دهید و یک فضای باز بگذاریدسپس آن را برگردانید و تراشه های چوب را روی این قسمت قرار دهیدسه تا چهار اینچ باید کافی باشدپس از چند هفته، می توانید برش را در آن شروع کنید، سپس بکارید.

 

در آنجا چند راه دیگر برای لذت بخش تر کردن و بهره وری باغبانی داریدباغ یکی از زیباترین الحاقات به هر محیطی استهمچنین راهی عالی برای کاهش استرس، فراموش کردن آزمایش‌ها و مصیبت‌هایی که ممکن است در زندگی وجود داشته باشد، در اختیار مراقب خود قرار می‌دهد، در حالی که به شما احساس غرور و موفقیت واقعی می‌دهدپس بیرون بروید و لذت ببرید!

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:25

از درک مالچ مناسب برای استفاده تا کاشت بذر در زمان مناسب سال، بهترین راه برای تبدیل شدن به یک باغبان ارگانیک، یادگیری چند تاکتیک عالی در مورد نحوه رشد استامیدواریم نکاتی که در این مقاله می‌خوانید، شما را به دنیای مواد ارگانیک سوق داده و به شما در ایجاد یک شست سبز کمک کند.

 

اگر در باغبانی تازه کار هستید، حتماً آن را ساده نگه داریدکاشت بیش از حد در ابتدا می تواند منجر به استرس و حیاط خلوت شود که به جای یک باغ زیبا، آشفته استهمچنین باغ های بزرگتر مستعد ابتلا به علف های هرز هستنددر ابتدا آن را کوچک نگه دارید و تجربه بهتری خواهید داشت.

 

داشتن ابزار مناسب قبل از شروع باغ بسیار مهم استشما نمی خواهید فرآیند راه اندازی یک باغ را شروع کنید تا متوجه شوید که به ابزاری نیاز دارید که نداریدسعی کنید بیل، ماله، هرس، بیل، چنگال باغ و چنگک تهیه کنید.

 

برای جذب حیات وحش محلی، گیاهان چند ساله بومی را در حیاط خود پرورش دهیدپوشش گیاهی بومی بهترین منبع غذایی برای حیوانات بومی شماستبا استفاده از این روش پرندگان و حشرات رنگارنگ بیشتری خواهید دیداین یک راه آسان برای جذب حیات وحش است، زیرا گیاهان بومی معمولاً برای رشد به کار کمتری از شما نیاز دارند.

 

باغبانی کار سختی نیست، اما قبل از این که از سر خود بپرید باید مشاوره بگیریدشما می خواهید باغتان موفق باشد تا شکست، پس منطقی است که کمی قبل از آن مطالعه کنیدنیازی به خرید کتاب‌های باغبانی گران قیمت نیست، زیرا می‌توانید کتاب‌های باغبانی را در کتابخانه محلی خود بیابید، یا هرچه را که نیاز دارید به صورت آنلاین پیدا کنید.

 

مطمئن شوید که در مورد توانایی های باغبانی خود واقع بین هستیدبه راحتی می توانید در مورد امکاناتی که باغ شما در اختیار دارد هیجان زده شویدبا این حال، خرید بذرهایی که در آب و هوای شما رشد نمی کنند، منطقی نیستتحقیق کنید که چه نوع گیاهانی را می توانید با موفقیت پرورش دهید و در هنگام خرید به لیست خود پایبند باشید.

 

یک راه عالی برای مقابله با علف های هرز به روشی ایمن و غیر سمی، استفاده از یک بطری اسپری صابون ظرف رقیق شده برای درمان مناطق دارای رشد بیش از حد در باغ شما استبه ازای هر 16 اونس آب به نسبت یک قاشق غذاخوری صابون ظرفشویی ملایم استفاده کنیدعلف‌های هرز را روزی یک‌بار سمپاشی کنید و در عرض یک هفته چروکیده شوند و راحت‌تر بیرون بیایند.

 

هنگام راه اندازی باغ ارگانیک خود، باید مطمئن شوید که محیط مناسبی را برای رشد گیاهان خود انتخاب کرده ایدگیاهان مختلف به محیط های مختلف نیاز دارندبسیاری از نهال های شما باید قبل از قرار دادن آنها در باغ خود در یک ظرف بزرگتر قرار داده شوندبا این حال، برخی از گیاهان، مانند خربزه و خیار، باید از ظرف اصلی خود مستقیماً به باغ شما بروند.

 

هنگام کاشت گیاهان خود از یک تخت باغچه بلند استفاده کنیدنه تنها یک دفاع جزئی در برابر آفات رایج سبزیجات ارائه می دهد، تخت های باغچه های بلند نیز در طول بهار گرمتر می شوندگلدان گرم تر می شود زیرا توسط چندین اینچ خاک جدا شده از زمین احاطه نشده استآب و هوای گرمتر باعث می شود که بتوانید زودتر بکارید.

 

از مواد شیمیایی در باغ خود اجتناب کنیدسموم را از غذا و منبع آب دور نگه داریدیکی از بهترین بخش ها در مورد باغبانی ارگانیک، حذف ترکیبات شیمیایی از منابع غذایی شما استجایگزین های زیادی برای کودهای شیمیایی و آفت کش ها وجود داردتقریباً هر مشکلی با مدیریت صحیح قابل درمان است.

 

اگر حاضر نیستید وقت و انرژی خود را به یک باغ کامل ارگانیک اختصاص دهید یا فضای کافی برای آن ندارید، به جای آن از ظرف استفاده کنیدبه دنبال گیاهانی باشید که کوچک هستند و برای ظروف مناسب هستندبشکه های ویسکی برای باغ های کانتینری عالی هستند زیرا فضای زیادی برای رشد ریشه دارند و می توانند برای انواع مختلف گیاهان استفاده شوند.

 

هنگام آبیاری بذرها و نهال های داخل خانه، مهم است که به خاطر داشته باشید که نحوه آبیاری بسیار مهمتر از دفعات دفعات آن استشما فقط هفته ای یک بار نیاز به آبیاری دارید، اما وقتی این کار را انجام دادید، باید مطمئن شوید که فقط دو تا سه اینچ بالای خاک مرطوب و مرطوب استهمچنین باید مراقب باشید که آبیاری بیش از حد عمیق نباشد زیرا در این صورت قادر به رشد نخواهند بود.

 

هنگام کاشت باغ ارگانیک خود، کمربند ابزار نجار را دور کمر خود ببندید و تمام جیب ها را با دستکش ها و ابزار باغبانی خود پر کنیداین کار نه تنها ابزارهای شما را مرتب و برای استفاده مفید نگه می‌دارد، بلکه سفر رفت و برگشت به سوله را برای بازیابی ابزارهایی که فراموش کرده‌اید با خود حمل کنید، به حداقل می‌رساند.

 شما می توانید با خرید گیاه بنجامین ابلق یک هدیه زیبا با کسانی که دوستشان دارید بدهید.

در حالی که باغبانی ارگانیک راهی عالی برای دانستن اینکه دقیقاً چه چیزی به بدن شما وارد می شود، باید در شستشو و نگاه کردن به محصولات خود کمی دقت بیشتری به خرج دهیداین به این دلیل است که هیچ محصولی روی محصول استفاده نمی شود که می تواند منجر به کبودی و آفات بیشتر شود.

 

اگر قصد دارید در باغبانی خود ارگانیک شوید، حتماً باغ خود را با حداقل 3 اینچ مواد ارگانیک مالچ پاشی کنیداین به حفظ آب، افزودن مواد مغذی و هوموس به خاک کمک می کند و علف های هرز را از بین می بردهمچنین ظاهر زیبایی به باغ شما می دهد.

 

مالچ خود را پخش کنیدمالچ پاشی برای باغ شما عالی استتا جایی که ممکن است از باغ خود را با آن بپوشانیدفقط توجه داشته باشید که اگر اجازه دهید مالچ روی درختان یا سازه ها انباشته شود، می تواند باعث پوسیدگی آنها شودهیچ کس از پوسیدگی درختان و آلونک ها خوشش نمی آید، پس مطمئن شوید که مالچ شما پخش شده است.

 

از مالچ در اطراف گیاهان خود برای کمک به حفظ رطوبت و جلوگیری از رشد علف های هرز استفاده کنیدمی‌توانید مالچ بخرید، اما می‌توانید با استفاده از بریده‌های چمن یا برگ، مالچ را بسازیدحتی می توانید ورقه های پلاستیکی بگذارید و گیاهان خود را در سوراخ هایی در پلاستیک بکاریدهمه این روش ها به گیاهان کمک می کند تا رطوبت مورد نیاز برای رشد را حفظ کنند و احتمال رشد علف های هرز را کاهش دهند.

 

مزیت های زیادی برای باغبانی ارگانیک وجود دارد که برای دیدن همه آنها باید 100 مقاله را بخوانیداگر می‌خواهید با توصیه‌هایی که خوانده‌اید سرحال شوید، برگردید و دوباره این مقاله را بخوانید.

 

افرا ...
ما را در سایت افرا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : افرا بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:17